نمایشگاه هوایی و فضایی ایران آذر 92

شرکت داوین در چهارمین نمایشگاه بین المللی توانمندیهای هوایی و فضایی ایران در آذر 92  حضور داشت که در محوطه باز نمایشگاه با یکی از پرنده های سایز کوچک که دارای مداومت پروازی تا 45 دقیقه بوده و مخصوص  ارائه خدمات تصویربرداری هوایی ساخته شده است اجرای پرواز کوتاهی داشت. کلیپ این پرواز را در زیر مشاهده میفرمایید. این کلیپ کاملا خام بوده و هیچ گونه لرزشگیری نرم افزاری روی آن صورت نگرفته است حتی صدای اصلی ملخها روی تصویر است که گویای عدم تغییر سرعت فیلم باشد. فقط بدلیل محدودیت سرعت در اینترنت ابعاد و کیفیت فیلم به میزان زیادی کاهش یافته است.

چهارمین نمایشگاه بین المللی توانمندیها ی هوایی و فضایی ایران در آذر 92

چرا شرکت داوین

هدف شرکت داوین تنها فروش و ارائه خدمات تصویربرداری هوایی و دیگر خدمات توسط پهپادها و مالتی روتورها نیست. ما قصد داریم در زمینه استفاده از پهپادها در امور صنعتی و تجاری کشور عزیزمان ایران اطلاع رسانی و فرهنگ سازی نموده و آرزو داریم که روزی در میهن ما نیز مانند بسیاری از کشورهای پیشرفته از پرنده های بدون سرنشین جهت رشد اقتصادی، صنعتی و امنیتی و همچنین کاهش هزینه های تولید، صنعت و تجارت بصورت مفید استفاده گردد.

افتخار شرکت داوین به انتخاب و استفاده از بهترین و با کیفیت ترین قطعات و بدنه های مربوط به پرنده های بدون سرنشین از جمله مالتی روتورها می باشد. همچنین یکی از مواردی که این شرکت را در بین مشتریان استفاده از پرنده های بدون سرنشین محبوب نموده و بالطبع خواهد نمود نحوه ارائه خدمات پس از فروش و به کارگیری مجرب ترین و با تجربه ترین افراد در امر ساختن مالتی روتورها و پهپادها میباشد. کارمندان این شرکت همگی دارای اطلاعات علمی و عملی در زمینه پهپادهای تجاری بوده و همواره شرایط علمی و اطلاعات عمومی خود را در زمینه پهپادهای تجاری و مالتی روتورها به روز نگه می دارند.

خدمات تصویربرداری هوایی

  • تصویر برداری هوایی دوربرد

    خدمات تصویربرداری هوایی شرکت داوین شامل مستند سازی هوایی از پروژه های ساختمانی، کارخانه ها، راه ها، پل ها، همایش ها، نمایشگاه ها. انجام هلی شات به منظور مستند سازی هوایی از پروژه های عمرانی از قبیل سازه ها، سدها، نیروگاه ها، اسکله ها، سکوها و میادین نفتی. فیلم برداری سینمایی و سریال های تلویزیونی و تیزرهای تبلیغاتی.

  • نقشه برداری هوایی

    استفاده از پهپادهای شرکت داوین برای بدست آوردن یک مدل دقیق با جزییات کامل از زمین و سنجش از دور

  • پهپاد در کشاورزی

    بزرگترین و مهمترین گزینه استفاده از پهپادهای تجاری در صنعت کشاورزی میباشد!

  • پهپاد در امور صنعتی

    نشت یابی و یا حفاظت پیرامونی خطوط لوله نفت و گاز، بازرسی و عیب یابی خطوط برق، حمل دوربین حرارتی جهت عیب یابی صنعتی و…..

قالب وردپرس خرید هاست