هگزا روتور 01

 

هگزا روتور 01 (مالتی روتور شش ملخه) هگزا کوپتر مخصوص فیلم برداری هوایی جهت تیزرهای تبلیغاتی و سریالهای تلویزیونی و …. می باشد. این هگزا روتور براحتی و تنها با چهار عدد گیره به پایه معروف جمع شوی S800 ساخت شرکت دی.جی.آی DJI متصل شده و می تواند تمامی تجهیزاتی که قابل نصب بر روی این پایه (لندینگ اسکید) می باشند را حمل نمایند. از جمله مانت دوربین Z15 که پایدار کننده دوربینهای سری NEX سونی و مانت دوربین Z15-G که پایدار کننده دوربین پاناسونیک GH2 میباشد.  توجه داشته باشید که تصویرهای مقابل، تنها جنبه اطلاع رسانی و نشان دادن نمونه محصول قابل ارائه را دارد.

 

مشخصات

 

این هگزا روتور در حالت آماده پرواز به همراه پایه دوربین و دوربین و پایه های تا شو حدود 8 کیلوگرم است. این مالتی روتور از موتورهای قوی جهت بلند نمودن این وزن استفاده میکند. دو عدد از بازوهای جلویی این مالتی روتور به سمت بالا خم شده اند که بتوان از سوژه های روبرو بدون افتادن تصویر ملخها در فیلم، تصویر برداری نمود. مدت پرواز این مالتی روتور 12 دقیقه می باشد.

 

قابلیتها

 

می توان از بازوهای خمیده برای هر شش بازوی این پهپاد استفاده نمود که بتوان در همه جهات تصویر روبرو یا به تا حدی به سمت بالا داشت بدون اینکه تصویر ملخها در فیلم بیافتد. همچنین می توان با نصب نمودن خلبان خودکار به این پهپاد از روی نقشه برنامه و مسیر داد تا بتواند با استفاده از جی.پی.اس در نقاط از قبل تعیین شده عبور نموده و یا به مدت دلخواه در آن نقاط بی حرکت بماند و عملیات عکس برداری هوایی و یا فیلم برداری هوایی با دقت مورد نیاز انجام دهد. این پهپاد در هنگام پرواز تصویر دوربین اصلی را به ایستگاه زمینی ارسال می نماید که کارگردان روی تصاویر اخذ شده نظارت داشته باشد. همچنین یک دوربین جداگانه روی این عمود پرواز بدون سرنشین نصب است که از طریق آن خلبان می تواند پهپاد را به مسیر های دورتر هدایت نماید که اصطلاحا به این سبک هدایت پهپاد اف.پی.وی FPV گفته می شود که منظور دید خلبان از کاکپیت پرنده می باشد.

 

گزینه ها

 

می توان از بازوهای خمیده برای هر شش بازوی این پهپاد استفاده نمود که بتوان در همه جهات تصویر روبرو یا به تا حدی به سمت بالا داشت بدون اینکه تصویر ملخها در فیلم بیافتد. همچنین می توان با نصب نمودن خلبان خودکار به این پهپاد از روی نقشه برنامه و مسیر داد تا بتواند با استفاده از جی.پی.اس در نقاط از قبل تعیین شده عبور نموده و یا به مدت دلخواه در آن نقاط بی حرکت بماند و عملیات عکس برداری هوایی و یا فیلم برداری هوایی با دقت مورد نیاز انجام دهد.