فریم کواد روتور 01

 

این فریم بسیار محکم و قدرتمند از جنس آلومینیم بوده و قطر آن 1200 میلی متر میباشد. این فریم برای کواد روتور های بزرگی مناسب است که می خواهند از موتورهای بزرگ ولی کم مصرف استفاده نمایند و ملخهای بزرگ روی آن سوار نمایند که مداومت پروازی بالای یک ساعت بدست بیاورند.

 

مشخصات

 

قطر فریم: 1200 میلی متر. جنس بازوها: آلیاژ آلومینیم محکم و سبک. جنس صفحه وسط: فیبر کربن بسیار مقاوم و بزرگ که سوراخهای متعدد روی آن تعبیه گردیده است که بتوانید انواع و اقسام ادوات را روی صفحه وسط فریم نصب نمایید.

 

قابلیتها

دارای ارتعاش گیر از نوع سیلیکون. دارای 4 عدد گیره در صفحه وسط زیرین که از طریق آنها می توان فریم را به راحتی به لندینگ گیرهایی (پایه فرودهایی) مانند پایه فرود جمع شونده S800 متصل و یا جدا نمود. قابلیت اتصال انواع و اقسام پایه و پایدار کننده دوربینهای متفاوت. قابلیت تحمل وزن کامل آماده پرواز تا 16 کیلوگرم.

گزینه ها

 

مناسب بستن موتورها و ملخهای بزرگ مانند موتورهای سری 8 نوع U تایگر موتورز و ملخهای 29 اینچ که باعث میگردد با این فریم یک کواد کوپتر بسیار کم مصرف ولی قوی و با مداومت پروازی بالای یک ساعت بسازید. این فریم همچنین مناسب بستن موتورهای قوی مانند موتورهای سری 7 و سری 11 نوع U تایگر موتورز برای حمل و نقل بارهای سنگین می باشد. همچنین می توانید با بستن دو عدد موتور روی هر بازو (یک عدد به سمت بالا و یک عدد به سمت پایین) قدرت و پایداری پرواز بالاتری بدست بیاورید.