اکتا روتور سنگین وزن 01

 

این اکتا کوپتر (اکتا روتور) به سبک X8 (یعنی دارای چهار بازو که روی هر بازو دو موتور و دو ملخ بنابر این مجموعا 8 موتور و 8 ملخ سوار شده است) از سری اکتا کوپترهای سنگین وزن شرکت داوین با قابلیت حمل بار تا وزن 7 کیلوگرم (فقط وزن بار، جدا از وزن حود مالتی روتور و باتریها). البته میتوان فریم معمولی با 8 بازو نیز برای این پرنده استفاده نمود (مانند عکس آخر). این پهپاد می تواند به دوربینهای فیلم برداری سینمایی تا وزن 6 کیلو گرم (مانند رد اپیک Red Epic و بلک مجیک Black Magic) مجهز شده و فیلم برداری هوایی در سطوح فیلمهای سینمایی انجام دهد. توجه داشته باشید که تصویرهای مقابل، تنها جنبه اطلاع رسانی و نشان دادن نمونه محصول قابل ارائه را دارد.

 

مشخصات

وزن این اکتا روتور بصورت آماده پرواز به همراه باتریها، دوربین و پایه دوربین 14 کیلوگرم است که 6 کیلوگرم آن وزن دوربین و لنز، یک کیلوگرم وزن پایه دوربین، 4 کیلوگرم وزن باتریها و 3 کیلوگرم وزن خود پهپاد می باشد. با این ساختار میتوان از دوربینهای نیمه سنگین حرفه ای سینمایی مانند رد اپیک Red Epic و بلک مجیک Black Magic و .. جهت تصویر برداری هوایی حرفه ای بهره برد. بازوهای خمیده فریم از افتادن تصویر ملخها روی فیلم نهایی جلوگیری خواهند نمود. مدت پروازی این پهپاد با دوربین رد اپیک Red Epic هشت دقیقه بوده و بدون دوربین بیش از 25 دقیقه خواهد بود.

قابلیتها

تصویر برداری هوایی با دوربینهای حرفه ای بلک مجیک Black Magic و رد اپیک Red Epic برای مدت 8 دقیقه با هر شارژ باتری. ارسال تصویر زنده از دوربین اصلی فیلم برداری برای مشاهده و تجزیه و تحلیل توسط کارگردان. ارسال تصویر زنده توسط یک دوربین مجزا به خلبان جهت هدایت پهپاد در حال ماموریت. این پهپاد می تواند تا فاصله تقریبا یک کیلومتر از خلبان و کارگردان دور شده و همچنان قابل هدایت بوده و تصویر برداری هوایی را انجام دهد.

گزینه ها

وزن این اکتا روتور بصورت آماده پرواز به همراه باتریها، دوربین و پایه دوربین 14 کیلوگرم است که 6 کیلوگرم آن وزن دوربین و لنز، یک کیلوگرم وزن پایه دوربین، 4 کیلوگرم وزن باتریها و 3 کیلوگرم وزن خود پهپاد می باشد. با این ساختار میتوان از دوربینهای نیمه سنگین حرفه ای سینمایی مانند رد اپیک Red Epic و بلک مجیک Black Magic و .. جهت تصویر برداری هوایی حرفه ای بهره برد. بازوهای خمیده فریم از افتادن تصویر ملخها روی فیلم نهایی جلوگیری خواهند نمود. مدت پروازی این پهپاد با دوربین رد اپیک Red Epic هشت دقیقه بوده و بدون دوربین بیش از 25 دقیقه خواهد بود. این اکتا روتور را می توان بجای سبک X8 به سبک معمولی هم روی فریم با هشت بازو ساخت. مانند عکس آخر.