شرکت داوین

پس از چندین سال کسب اطلاعات و تجربه در زمینه پرنده های بدون سرنشین تجاری، شرکت داوین به عنوان برترین شرکت فعال در زمینه نقشه برداری هوایی، تصویر برداری هوایی دوربرد، ساخت و فروش پرنده های بدون سرنیشن تجاری آماده ارئه خدمات قابل انجام توسط پرنده های بدون سرنشین می باشد. این شرکت عضو اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران به شماره عضویت 197 بوده و دارای پروانه فعالیت می باشد. ما بر اساس پیشینه تحصیل و کار در کشورهای صنعتی و پیشرفته جهان با به روزترین مراکز تحقیقاتی، پژوهشی تست و تولید پرنده های بدون سرنشین تجاری در ارتباط بوده و سعی داریم از تواناییها و تجربیات بدست آمده نهایت استفاده را بنماییم تا شما فقط یک بار برای پهپاد حرفه ای خود سرمایه گذاری کنید!

گمراه نشوید!

اولین و مهمترین توصیه ما به شما این است: با دیدن کیتها و پکیجهای پهپادهای ارزان قیمت در بازار گمراه نشوید! حتی اگر می خواهید از پهپاد به عنوان مشغولیت و سرگرمی استفاده نمایید بدانید که پرنده ای که دارای ملخ است از لحظه ای از زمین برخاست در صورت بروز نقض فنی و یا از کنترل خارج شدن میتواند تبدیل به یک شیئ شدیدا زیان بار شود. اگر هم از پهپادهای حرفه ای جهت انجام خدمات و ماموریتهای سازمانی و شرکتی استفاده می نمایید که صد بلکه هزار برابر بصورت همه جانبه باید مراقب باشید و اکیدا از استفاده از قطعات ارزان قیمت و بی کیفیت بپرهیزید. بودجه شرکت و سازمان خود را برای انجام پروژه هایی که اسم آنها خیلی زیباست ولی به علت صرفه جویی اقتصادی کارآیی لازم را نخواهند داشت به هدر ندهید. حتما با متخصصین شرکت داوین مشورت نمایید.

پهپاهای شرکت داوین تضمینی از بهترینها هستند!

بدون اغراق و با افتخار و اطمینان میگوییم که پهپاهای شرکت داوین از بهترینها هستند! مقصود از این جمله تبلیغ بدون محتوا نیست. شرکت داوین وقت بسیار زیادی از روند ساخت را صرف این می نماید که مطمئن شود هر قطعه ای از پهپاد شما به بهترین نحو ساخته و تنظیم شده است. به همین دلیل این شرکت در قرارداد فی ما بین تضمین می نماید که پهپاد شما فاقد هر گونه لرزش و ارتعاش چه در تصویر و چه در ارائه ماموریتهای دیگر باشد. شما در آزمایشهای قبل از تحویل محصول خواهید دید که شرکت داوین چگونه محصولات خود را از سد آزمایش گذرانده و تحویل شما می دهد.

اولین مالتی روتورهای دوربرد در ایران!

شرکت داوین اولین شرکت مهندسی و ساخت پرنده های بدون سرنشین در ایران است که مالتی روتورهای خود را با اطمینان خاطر و با استفاده از سیستم ناوبری به ماموریتهایی تا مسافت 10 کیلومتر از نقطه پرواز فرستاده است.

اولین وارد کننده فریمهای خمیده در ایران!

بدنه مالتی روتورهایی که باید تجهیزات سنگین فیلم برداری را حمل نمایند، دارای بازوهای قویتر و طولانی تر و موتورهای قویتر و ملخهای طولانی تر میباشند. از آنجا که معمولا دوربین و پایه آن نزدیک به مرکز مالتی روتور هست احتمال افتادن ملخهای بزرگ در فیلم گرفته شده زیاد خواهد بود . البته که در اکثر مواقع مالتی روتورهای حرفه ای برای حمل دوربینهایی بکار می روند که مامویتهایی از قبیل تصویر برداری هوایی، گشت زنی حفاظتی و امنیتی، نقشه برداری، برسی سازه های ساختمانی و صنعتی با دوربینهای حرارتی، کنترل ترافیک و امداد و نجات بکار میروند که در اکثر این ماموریتها سر دوربین به سمت پایین است اما همیشه مواقعی نیز وجود خواهد داشت که نیاز میشود سر دوربین به سمت جلو و یا حتی در بعضی مواقع به سمت بالا هدایت گردد و یا مجبور باشید از سوژه ای تصویر برداری هوایی انجام دهید که سرعت آن بالا است و در صورت تعقیب آن سوژه زاویه پیچ مالتی روتور زیاد میشود و در این مواقع است که در اختیار داشتن یک بدنه مالتی روتور با بازوهای خمیده به سمت بالا به خوبی ایفای نقش خواهد نمود. شرکت داوین اولین وارد کننده این نوع فریمهای مالتی روتور است که بازوهای آنها بصورت خمیده به سمت بالا بوده و مشکل تصویر ملخ در فیلم در آنها حل شده است.

بالاترین کیفیت

شرکت داوین بالاترین کیفیت پرنده های بدون سرنشین از جمله مالتی روتورها را جهت تصویر برداری هوایی و یا انجام خدمات دیگر قابل انجام توسط پهپادها را ارائه مینماید. این پهپادها بصورت دستی (نه خط تولید شرکتی) قطعه به قطعه انتخاب شده و روی بدنه و فریم های بسیار قوی و مورد اطمینان سوار شده و قطعات الکترونیکی آنها به یکدیگر متصل، تنظیم و تست شده اند تا بتوانند در انجام فیلم برداری هوایی، نقشه برداری هوایی، گشت زنی هوایی و حفاظت و …. به بهترین نحو ماموریت خود را انجام دهند. شرکت داوین بهترین کنترل کننده های پرواز و سیستمهای ناوبری را روی پرنده های خود سوار و تنظیم می نماید و از بهترین قطعات موتور، ملخ، کنترل کننده پرواز و باقی قطعات با کیفیت موجود در بازار جهت ساخت پهپادهای خود استفاده می نماید که از کارکرد نرم و بدون نقض پهپاد و نگه داشتن موقعیت جی.پی.اس مورد نظر و عمکرد صحیح خلبان خودکار اطمینان کامل داشته باشد.

ساختار منحصر به فرد

افرادی که از پهپادها برای مصارف حرفه ای استفاده می نمایند نیاز به پهپادهایی دارند که بر اساس خواسته های خودشان و مناسب انجام اهداف خاص آنها ساخته شده باشند. ساخت پهپاد متناسب با خواسته های شما و برای انجام ماموریت خاص مد نظر شما یکی از مهمترین ویژگیهای شرکت داوین می باشد. این شرکت متعهد به بروز بودن اطلاعات و آگاهی داشتن از آخرین اخبار و فن آوریها در زمینه پهپادهای تجاری می باشد که مطمئن باشد پهپاد شما از آخرین اجزا و قطعات بروز جهت بهتر انجام دادن ماموریتهای خود استفاده می نماید. شرکت داوین مالتی روتورهای خود را جهت انجام ماموریتهای گوناگون و برای انجام یک کاربرد بصورت خاص تنظیم و بهینه مینماید. همچنین برای این شرکت مهم است که پهپاد شما بتواند حمل بار سنگین و یا طی مسافت طولانی را در شرایط نرمال فنی بدون داغ شدن بیش از حد و استفاده بیش از حد از منابعی مثل باتری به انجام برساند.

خدمات پس از فروش

در زمینه خدمات پس از فروش شما میتوانید هر روز (غیر از روزهای تعطیل) بین ساعت 10 صبح تا 2 بعد اظهر با شرکت داوین تلفنی تماس گرفته و یا همه روزه و در هر ساعت از طریق ایمیل با این شرکت در ارتباط باشید. دفتر شرکت داوین در تهران، خیابان همایونشهر قرار دارد و جهت انجام سرویسهای دوره ای و ارائه تعمیرات در این مکان در خدمت شما خواهیم بود. برای عزیزانی که از شهرستان پهپاد خود را سفارش می دهند ما پهپاد را در شهرستان خودشان تحویل داده و انجام تستهای قبل از تحویل و برگزاری کلاسهای آموزشی مربوطه را نیز در محل شرکت و یا سازمان خودشان در شهرستان انجام خواهیم داد.

آموزش

شرکت داوین به شما آموزش خواهد داد که چگونه پهپاد خود را پرواز داده و از آن جهت کاربردهای مد نظر شرکت و سازمانتان استفاده نمایید. نکات ایمنی و امنیتی از مهمترین بخشهای این آموزشها می باشد.

لوازم یدکی

شرکت داوین پهپادهایی را برای شما تهیه مینماید که بتواند قطعات یدکی مورد نیاز آنها را چه از بازار داخلی و چه از بازار خارجی تهیه نماید. مهمترین مشکل استفاده از پهپادهای بعضی از شرکتها این است که طوری ساخته و تنظیم شده اند که دست مشتری برای انجام تغییرات و تنظیم آنها برای کاربری های متفاوت بسته بوده و فرضا اگر یک قسمت آنها صدمه ببیند مشتری باید مدتها منتظر بماند تا آن بازوی خاص و آن موتور خاص و آن کنترل کننده سرعت خاص و …. سفارش داده شده و بدستش برسد تا پهپادش دوباره آماده عملیات بشود. اما پهپادهای شرکت داوین کاملا انتخابی و دستی تهیه شده اند و برای همین جایگزین قطعات آنها نیز سریعتر می باشد چرا که دامنه های وسیعتری از قطعات برای آنها در بازار موجود است و قطعات بدنه و فریم نیز به اندازه کافی در انبار موجود است.

فریم هگزا روتور
استحکام فریم های مالتی روتورهای شرکت داوین